GHIDUL DE TRANSPORT

Scopul nostru este să oferim clienților noștri un termen de livrare precis și să ne respectăm acest angajament. Luăm foarte în serios termenul de livrare!
Ne străduim întotdeauna să ne asigurăm că clienții noștri primesc produsul achiziționat cât mai repede și în siguranță posibil.

În țările care nu sunt membre ale Uniunii Europene (de exemplu, Elveția, Regatul Unit), taxele vamale sunt plătibile la expedierea produselor (valoarea taxelor poate varia de la o țară la alta).

Dacă produsele comandate sunt expediate într-o țară care nu este membră a Uniunii Europene, se vor aplica regulile vamale ale acelei țări. Trebuie să plătiți taxele vamale stabilite de autoritățile vamale înainte de a primi coletul.

Dacă cumpărătorul nu plătește taxele vamale, serviciul de curierat va distruge coletul după 2 săptămâni.

RETURNARE

Desigur, vom rambursa prețul produsului doar dacă produsul și ambalajul ne sunt returnate în stare bună (vă rugăm să împachetați produsul returnat foarte atent!).

Dacă doriți să returnați produsul și ambalajul este deteriorat după returnare, prețul ambalajului va fi dedus din suma rambursată.

Vă rugăm să verificați cu atenție starea produselor comandate la livrare și să păstrați factura și ambalajul! Dacă produsul primit după livrare este deteriorat, defect sau murdar, sau dacă culoarea, dimensiunea sau materialul nu sunt cele comandate, vă rugăm să ne anunțați în termen de 2 zile lucrătoare de la primire prin e-mail sau telefon. Dacă nu faceți acest lucru, costul returnării produsului(e) în termen de 2 zile va fi suportat de client!

Dacă clientul nu primește produsul(ele) comandat(e) de el sau dacă compania noastră face vreo altă eroare în livrarea produselor, vom rambursa clientului costurile de transport pentru returnarea produselor, dar numai până la suma plătită anterior de client pentru livrarea produselor.

Dacă clientul nu primește coletul de la serviciul de curierat și coletul ne este returnat, vom încerca să contactăm clientul prin e-mail sau telefon. Dacă nu primim niciun răspuns de la client în termen de două săptămâni, ne rezervăm dreptul de a dispune de produs.

În cazul returnării produsului, costurile de transport vor fi deduse din suma rambursată, chiar și în cazul transportului gratuit.

BUNURI DEFECTE
Dacă observați vreo deteriorare a ambalajului, vă rugăm să semnați chitanța cu nota “Primit cu rezervare!”.
Trebuie apoi să contactați departamentul de reclamații al companiei de livrare a coletului (serviciul de curierat DHL) sau compania noastră pentru a vă ajuta cu reclamația. Vă rugăm să furnizați numărul de urmărire al expediției ca identificare.

BUNURI DETERIORATE
Dacă nu există semne de deteriorare pe ambalajul expediției, dar observați deteriorări ale produsului după despachetare, aveți la dispoziție 48 de ore pentru a raporta daunele companiei de transport sau direct serviciului de relații cu clienții Perfect Acoustic prin e-mail. După 48 de ore, acest tip de reclamație nu va fi acceptat. Vă mulțumim pentru înțelegere.
(Ambalajul intact sau cutia intactă nu garantează că produsul livrat în cutie este nedeteriorat!)
Vă rugăm să vă asigurați că produsul este nedeteriorat la sosire. Deschideți cutiile sau ambalajul înainte de curier.
Dacă observați vreo deteriorare, scrieți un raport detaliat curierului imediat!
Este datoria curierului să redacteze raportul, indiferent de cât de grăbit este pentru următoarea adresă!!!
Dacă observați vreo deteriorare descoperită, vă rugăm să trimiteți un e-mail la PERFECT ACOUSTIC cât mai curând posibil. trimiteți întotdeauna fotografii care să arate deteriorarea! ! !
Asigurați-vă că păstrați ambalajul și produsele deteriorate până când produsul a fost inspectat de compania de curierat. Acest lucru va asigura că compania de curierat este sigură că produsul a fost într-adevăr deteriorat în timpul transportului.
Asigurați-vă că păstrați nota de expediție și raportul, deoarece aceste documente sunt esențiale pentru reclamația clientului!

Produsele pot fi returnate numai în ambalajul original și cu factura care dovedește achiziția/primirea! Dacă comanda produsului este anulată înainte de începerea livrării – prețul produsului va fi rambursat cumpărătorului și costul de transport va fi suportat de cumpărător, dar dacă livrarea a început deja, în acest caz prețul produsului anulat va fi rambursat cumpărătorului, dar costul de transport va fi suportat de cumpărător! Dacă doar ambalajul este deteriorat – prețul ambalajului va fi dedus!

În cazul în care cumpărătorul nu primește produsul comandat și livrat din orice motiv (de exemplu, nu este acasă sau din orice alt motiv) și compania de curierat ne returnează produsul, costul de transport și costul returnării produsului vor fi suportate de cumpărător!

În cazul în care, la primirea produsului comandat, cumpărătorul observă vreo deteriorare a ambalajului sau a produsului, angajatul companiei de livrare trebuie să facă un raport pe loc, în care să se înregistreze deteriorarea. În absența raportului, costurile de transport și de returnare pentru ambalajul deteriorat sau produsul deteriorat vor fi suportate de cumpărător!

Perdelele acustice pot absorbi sunetul între 10 și 20 de decibeli doar dacă sunt instalate complet fără goluri și dacă acustica camerei este adecvată! Din cauza problemelor/reclamațiilor, nu putem accepta returnarea perdelelor!

În cazul comenzilor personalizate de perdele sau panouri, odată ce comanda a fost plasată și plătită, nu mai este posibilă modificarea sau anularea comenzii, deoarece nu putem rambursa prețul!